ładowanie

iKorektor Pro

iKorektor Pro to usługa przeznaczona dla osób o zwiększonych potrzebach na korektę tekstu. Włączenie usługi odbywa się w kilku prostych krokach:
  1. wybierz odpowiedni dla siebie pakiet iKorektor Pro (opis poniżej),
  2. po dokonaniu zakupu, na Twój adres e-mail zostanie automatycznie wysłany specjalny kod aktywacyjny (nie otrzymałem kodu),
  3. otrzymany kod wprowadź w ustawieniach narzędzia (szczegółowa instrukcja).
iKorektor iKorektor Pro
Pełna dostępność stale powiększanej bazy tysięcy reguł sprawdzania pisowni
Automatyczna korekta większości błędów językowych
Ochrona prywatności sprawdzanych tekstów Nie gromadzimy sprawdzanych treści. Dane przesyłane są w sposób poufny (certyfikat SSL).
Własne reguły autokorekty bez limitu Do 10 reguł
Powiększony limit długości tekstu w sprawdzeniu 5 tys. znaków 20 tys. znaków
Brak limitów sprawdzeń 10 tys. znaków na dzień,
przerwa po 5 korektach
Brak przerw czasowych 1 minuta co 5 sprawdzeń
Brak stopki „Sprawdzono z...” Dodawana w co 3 sprawdzeniu
Brak reklam

Uwagi
  1. Ważność każdego pakietu liczona jest od momentu aktywacji (pierwszego użycia), a nie od chwili zakupu.
  2. Dany pakiet może być używany na maksymalnie dwóch różnych urządzeniach / przeglądarkach w danym dniu.
  3. Płatności kartą płatniczą nie są aktualnie dostępne. Jeśli chciał(a)byś dokonać zakupu np. przez PayPal, skontaktuj się.
  4. Korzystając z usługi, akceptujesz regulamin serwisu.

Aktywacja usługi

1. Aktywacja w panelu korekty

Przejdź do panelu i uzupełnij pole z tekstem do korekty. Następnie kliknij przycisk „Ustawienia” – bezpośrednio poniżej powinna rozwinąć się sekcja ustawień. Wprowadź otrzymany kod w odpowiednie pole i wciśnij enter lub kliknij „Autokorekta”. Jeśli wszystko przebiegło prawidłowo, pakiet został aktywowany i korzystasz z iKorektora Pro.

2. Aktywacja w dodatku do przeglądarki

Wprowadź kod aktywacyjny w pierwszym polu ustawień dodatku i kliknij ⊕ obok lub wciśnij enter:

Nie otrzymałem kodu aktywującego

Standardowo e-mail z kodem powinien nadejść w ciągu maksymalnie kilku minut od zakupu przelewem online. Najczęstsze przyczyny nieotrzymania kodu to literówki w podanym adresie e-mail, może się także zdarzyć, że wiadomość trafi do spamu. Również przy wyborze tradycyjnego przelewu, czas odnotowania płatności przez system może znacznie się wydłużyć. W razie problemów skontaktuj się.

Dotpay płatności