iKorektor Pro
iKorektor Pro to usługa przeznaczona dla osób o zwiększonych potrzebach na korektę tekstu. Włączenie usługi odbywa się w kilku prostych krokach:- wybierz odpowiedni dla siebie pakiet iKorektor Pro (opis poniżej),
- po dokonaniu zakupu, na Twój adres e-mail zostanie automatycznie wysłany specjalny kod aktywacyjny (nie otrzymałem kodu),
- otrzymany kod wprowadź w ustawieniach narzędzia (szczegółowa instrukcja).
iKorektor | iKorektor Pro | |
Pełna dostępność stale powiększanej bazy tysięcy reguł sprawdzania pisowni | ||
Automatyczna korekta większości błędów językowych | ||
Ochrona prywatności sprawdzanych tekstów Nie gromadzimy sprawdzanych treści. Dane przesyłane są w sposób poufny (certyfikat SSL). | ||
Własne reguły autokorekty bez limitu | Do 10 reguł | |
Powiększony limit długości tekstu w sprawdzeniu | 5 tys. znaków | 20 tys. znaków |
Brak limitów sprawdzeń | 10 tys. znaków na dzień, przerwa po 5 korektach |
|
Brak stopki „Sprawdzono z...” | Dodawana w co 3 sprawdzeniu | |
Brak reklam | ||
2,40 zł Wybierz |
Uwagi
- Ważność każdego pakietu liczona jest od momentu aktywacji (pierwszego użycia), a nie od chwili zakupu.
- Dany pakiet może być używany na maksymalnie dwóch różnych urządzeniach / przeglądarkach w danym dniu.
- Płatności kartą płatniczą nie są aktualnie dostępne. Jeśli chciał(a)byś dokonać zakupu np. przez PayPal, skontaktuj się.
- Korzystając z usługi, akceptujesz regulamin serwisu.
Aktywacja usługi
1. Aktywacja w panelu korekty
Przejdź do panelu i uzupełnij pole z tekstem do korekty. Następnie kliknij przycisk „Ustawienia” – bezpośrednio poniżej powinna rozwinąć się sekcja ustawień. Wprowadź otrzymany kod w odpowiednie pole i wciśnij enter lub kliknij „Autokorekta”. Jeśli wszystko przebiegło prawidłowo, pakiet został aktywowany i korzystasz z iKorektora Pro.
2. Aktywacja w dodatku do przeglądarki
Wprowadź kod aktywacyjny w pierwszym polu ustawień dodatku i kliknij ⊕ obok lub wciśnij enter:
Nie otrzymałem kodu aktywującego
Standardowo e-mail z kodem powinien nadejść w ciągu maksymalnie kilku minut od zakupu przelewem online. Najczęstsze przyczyny nieotrzymania kodu to literówki w podanym adresie e-mail, może się także zdarzyć, że wiadomość trafi do spamu. Również przy wyborze tradycyjnego przelewu, czas odnotowania płatności przez system może znacznie się wydłużyć. W razie problemów skontaktuj się.